על מה מדובר?
הגדרות הן המאפשרות למשתתפים בשיח להניח שהם מדברים על אותו דבר. בשיעור זה המורה רוצה שהתלמידים ילמדו על המעגל ותכונותיו. המורה מניח שכל התלמידים מכירים את המילה מעגל, אבל הוא רוצה לוודא שכולם משתמשים במילה מעגל באופן המקובל במתמטיקה.
איך?
לחצו על הרכיבים כדי לקרוא את הפירוט עליהם
לחצו על הרכיבים כדי לקרוא את הפירוט עליהם
להורדת הפרקטיקה כPDF
הכוללת את תוכן הדף בהרחבה
שיעור לדוגמא:
דוגמאות ליישום הפרקטיקה
הגדרות הן המאפשרות למשתתפים בשיח להניח שהם מדברים על אותו דבר.
במהלך השיעור המורה מבצע פעולות הגדרה עבור מונחים הקשורים למעגל שהתלמידים מכירים וכאלה שאינם מכירים.
דוגמה זו כוללת חלקים מדיון כיתתי שבו התלמידים מציגים את השערותיהם על הקשרים שבין מעגל ועצמים הקשורים במעגל.